Obsługa informatyczna firm

Czym jest Outsourcing?

Outsourcing polega na zleceniu działań informatycznych zewnętrznej firmie. Wiąże się to z całościowym powierzeniem obowiązków spoczywających na obsłudze IT w Państwa firmie (np. obsługa sieci, serwis sprzętu komputerowego, archiwizacja danych, administracja serwerem) lub wydzieleniem konkretnych obowiązków (np. serwis komputerów).

 

Przykładowy zakres usług prowadzony w ramach outsourcingu:

  • administracja systemów informatycznych firmy,
  • naprawa sprzętu komputerowego,
  • przeprowadzanie przeglądów systemów operacyjnych,
  • odzyskiwanie utraconych danych, archiwizacja danych,
  • konserwacja sieci komputerowej,
  • pomoc zdalna,
  • doradztwo w zakresie usług telekomunikacyjnych i zakupu sprzętu,
kobieta ram

Porównanie kosztów zatrudnienia informatyka a kosztu outsourcingu

Przedstawiamy przykładową kalkulacje kosztów zatrudnienia informatyka w firmie w oparciu o umowę o pracę z wynagrodzeniem 2500zł netto w porównaniu do kosztów outsourcingu dla przeciętnej firmy z 10 komputerami.

Koszty zatrudnienia informatyka wynoszą 4208,63zł0%
Koszty Outsourcingu wynoszą 1000zł0%
serwer

Jakie są zalety Outsourcingu?

Głównymi zaletami korzystania z outsourcingu jest:

  • brak kosztów zatrudnienia (wypłaty, zus, rekrutacja, ubezpieczenia)
  • brak kosztów z tytułu podnoszenia kompetencji działu IT,
  • współpraca z grupą doświadczonych specjalistów (wymiana doświadczeń),
  • dostęp do najnowszych technologii na rynku IT,
  • wzrost wydajności i stabilności systemu informatycznego,
  • ciągłość opieki nad systemem informatycznym,
  • przewidywalność kosztów (stały abonament),

Zaufali nam